BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 3 december 2009

Hej Hej.

Måste tipsa om Kom i Form med Carmen Electra. Är en dans träning som verkar väldigt kul.
Fick tips om den o går å införskaffade den, så jag har inte provat ännu men snabb kikat på dem, å det verkar vara en rolig tränings form :)
Är i 5 olika dvds.
Måste verkligen försöka komma i form innan feb :)
ska försöka i alla fall att få bort kaggen som tydligen inte förstod vräkningen :)

Tur jag spelar innebandy så jag får röra lite på fläsket :)
Jobbigt att försöka få bukt på det nu när det är jul å alla extra goda sakerna kommer fram :)

Ger det ett försök i alla fall, kan ju knappat bli sämre. hoppas jag i alla fall :)

Händer fortfarande inte så mycket här hemma, jag väntar fortfarand epå besked om min a kassa, som är så sega, Fast mina papper är kvar i norge :( det skulel ta ca 12 veckor för dem så jag hoppas dom är klara veka 1, för vecka 52 har dom haft papperna i 12 veckor, å dom jobbade hela jul. Så dom borde komma till min svenska a kassa i januari, sen hoppas jag det år fort så jag får besked om min ersättning.
Måste ha det innan feb i al
la fall:)

Ne ska ta nått att käka sen ska jag nog prova träna med nya dvd :)


Hade :D






0 kommentarer:

Skicka en kommentar