BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 21 januari 2011

Hej hopp :)

Som sagt så är jag riktigt dålig på att skriva nu för tiden, men det händer inte så mycket som är värt att veta :)

Men har hunnit med en skidresa med madde bland annat, å det var riktigt kul. Så nu har vi bokat en till den 27 feb då ska vi åka till Hundjället igen söndag-torsdag med 4 dagars skidåkning :)

Vi bokade planksteks kväll på tisdagen, och blev hämtade med skotersläde och vart skjussade till toppresturangen, efter maten körde dom hem oss igen, Det var riktigt mysigt å god mat.

Sedan nu till helgen ska jag med svärförälldrarna upp till sälen, till Transtrand, så det ska också bli riktigt kul :)

Bjuder på lite bilder från sälen :D



Madde ville visa att hon var där :)



Jag passade på att prova slalom igen, som jag inte åkt på 13 år, men det gick bra, körde till och med svart backe sen :)



Branten- har passande namn i alla fall :)


Madde i anslutningsliften till Tandodalen.


Trollskogen

Vild hasse i hund fjället .)


Provade även snowblades, men det tyckte jag inte var kul, håller mig te brädan å slalom i stället :)



Våran lgh :)





0 kommentarer:

Skicka en kommentar