BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 8 augusti 2011

Heeeeeeeeeeej

Livet här i Hamar rullar på, Tiden går faktiskt sjukt fort.
Kanske för alla trevliga helger vi har tillsammans å att man trivs så bra på jobbet.
Denna veckan börjar folk att sluta :( sen slutar de en efter en :(
Jag har fått förlängt........Chefen kom å frågade mig för några veckor sedan, vad jag har för planer inför hösten, sen frågade han om jag var intresserad av att vara kvar ett tag till, men att jobba på kontoret i stället.

Så i dag och i morgon skall jag vara på upplärning på kontoret, men komme rinte hinna lära mig allt som jag behövs, men hoppas det går bra ändå så jag kan visa de som inte tror jag fixar det hehe
Men är lite lite med 2 dagars upplärning när man är helt ny inom det :/ å det är massa man ska lära sig, å chefen kan inte ens det som behövs kunna, så få ringen hjälp av de om jag behöver det, utan då får jag ringa te oslo :)
Men ska bli kul å prova på nå nytt. Än så länge tycker jag det går väldigt bra :D

Men sista veckan jag kör med :/ tråkigt *snyfft*


Längtar te september då jag ska vara ledig 1 vecka å ska på semester med svärförälldrarna <3






I går fyllde min Älskade pappa 68 år <3 kan inte förstå att det är 6 månader sedan han lämnade oss hastigt :(
Går inte en dag utan att jag tänker på han, går inte beskriva hur mycket jag saknar han <3 Men hoppas han har det bra i himlen :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar