BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 8 september 2009

Hejsan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev.
Under helgen var jag, Fredrik å hans föräldrar ner till Ullared, Vi bodde i en husvagn på campingen där. Förra året var vi också där men då bodde vi i en stuga men nu var alla upptagna så det blev en husvagn, men den var fin den med.
Vi hade inte lika tur med vädret, utan det vräkte verkligen ner hela natten så på morgonen när vi vaknade var det översvämmning på campingen :( Var vatten överallt, även när vi skulle ner te köp centret å handla var det massa vatten på parkeringen :(
Men men :) JAg köpte lite saker där inne, så det var kul, men missade visst att kikapå endel saker hehe, är ju sort där inne så :)
Handlade för 1400 så det va inte så farligt :)
Men 3 dagar innan var jag på ikea å shoppade för nästan 4 000 :)
Så nu måste jag försöka hålla i mina pengar ett tag :)
Har laddat upp MASSA kort nu :) så nu är det bara att kommentera :)


innan jag skulle åk hem från Hamar var jag å sade hej då till Malin :)


Fredda och Jag vid Vattnet :)



I husvagnen vi hyrde


Vatten på parkringen te köpcentret


Mer vatten på parkeringen



Det är Sug i brunnen :)


Campingen


Tur vi inte hyrde stuga :)


stugan till höger hade vi förra året, glad för vi inte fick den i år hehe.


Vatten,vatten,vatten





2 shopping rundan u varuhuset.


Tog en promenad på kvällen, men givetvis så började det regna :(


Dags att packa å åka hem :)


När vi skulel åka vart detfint väder, Typisgt


Stannade i falköping vid ost "fabriken" eller vad det är :)


köpte 2 skrivbord å 2 hurtsar på ikea :D

1 kommentarer:

mormor pådistans sa...

Fina bilder. Synd att Ni hade så dåligt väder.Men det var ju inte för varmt att handla.

Skicka en kommentar