BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 2 september 2009

Nu är jag hemma å vardagen bara rullar på medans jag tittar på :(
Saknar alla mina goda vänner i Hamar :( Men hoppas vi ses nästa år :)
Har varit sjukt kul att bara åka i väg å jobba så.
Trodde aldrig jag skulle våga eller äns tänk tanken på att göra det,
Men jag ångrar mig inte en secund att jag drog :)
Fast Mycket var ju också för att dom betalade C kortet :) Men det har varit riktigt kul, å även en bra erfarenhet att vara borta å jobba :)

så ni som funderar på det så tycker jag att ni bara ska söka å prova :)
Det går ju alltid att åka hem om man inte gillar det :)

Här hemma börjar vi få i ordning mer och mer för varje dag som går :)
I dag ska vi låna svärfars bil för att åka till ikea, måste ha en skåpbil så allt får plats :)
Det som står på inköpslistan nu är, 2 st skrivbord, med hurts, en byro, plats backar,
plast skydd till kläder, mattor, Sen blir det säkert massa annat man plockar med på vägen :)

Men ska försöka att bara köpa det vi har bestämt :)
Ska ju Till Ullared på fredag, ska dit med svärförälldrarna å bo på campingen där :)
Ska bli så kul att komma bort lite å få umgås med dom., Sen är det kul att shoppa också :)


Nu ska jag strax börjamed maten :) Funderra på att göra kyckling å ris :)



i går mejlade jag Tammy om en konsultations tid :)
Fick svar nästan på en gång att han kanske ska komma till karlstad i oktober,
Så jag ska vänta lite å se om han kommer annars bokar jag tid å åker dit i stället.
Är ca 60 mil tur/retur så det är så man kan ta bilen dit över dagen :)

Så nu statar alla funderingar om allt igen :)

Riktigt kul att det äntligen börjar Hända nått :)
Är över 1 år sedan jag var på konsulattion Hos Gunnar :( Tiden går för fort






0 kommentarer:

Skicka en kommentar