BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 24 augusti 2009

Måndag kl 20:00

Har nyss lagat lite mat å käkade där uppe hos dem andra :) Trevligare att sitta där uppe än ensam här nere :)
I dag har jag Avrimmat diskar hela dagen. Det rä ganska skönt jobb :) Inte så stressigt å så hehe :)
Ska göra det hela veckan :) I möra ska jag å Nippe åka å avrimma.

fredag kommer Min älskling å hans farbror :) dom sover här till på lördags sen åker vi hem. Dom ska hjälpa mig att flytta hem sakerna jag har här :)
Hoppas jag hinner visa dem lite runt här också :)
Måste ju bara åka å köpa soft is :)
Tycker verkligen norska glassen är så mycket godare än typ GB :(
Förut älskade jag Gb glass men nu när jag vart här å ätit deras glassar så smakar bara Gb vatten :( för dom har ingen grädde i deras glass :(
Men i den norska glassen är det mycket grädde så det smakar verkligen riktigt mumsigt :)

Vi ska dar ner till fotbollsplanen snart å sparka lite hehe :)
alla är ju här nu i huset så vi blir 6 st :)




0 kommentarer:

Skicka en kommentar