BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 16 augusti 2009



Söndag kl 13:30



I går var det flytt dag. Tråkigt bara att det började att regna :/
Men det gick smidigt ändå, Hade tänkt ta firma bilen å sen tillhenger på den, men kontakterna fann vi inte :(
Så det blev Lastbilen ändå. Men det gick bra ändå :)
Jag backade ner den till garaget där jag bor å höjde bakdelen på bilen så det blev hyfsat rakt :)
Så vi tog lite saker även i personbilen Marco körde :) så det gick smidigt :)
efter vi hade flyttat de å bärt in det så åkte jag te bax dit jag bodde förut för att städa å ta med all mat :) sen Lämnade jag nyckeln :)
Så se försökte jag att packa upp lite å få i ordning, men är inte så lätt för det finns ingen garderob eller nått att ha sakerna i :/ inte ens en låda eller hylla :(
Men jag ska ju bara bo här till den sista augusti :)

Sen på kvällen gick jag upp till Malin och John å tog några cider å kollade på tven å spelade lite spel :) Så kul att jag bor nära dom nu så det bara är att gå upp om jag har tråkigt :)
Ska gå upp lite senare i dag å spela lite igen med dom :)
Men först ska jag försöka få i ordning här inne :)

Måste ju lägga in lite kort också :)
Vad tycks om mitt nya boende då?





Detta är Köket och Allrummet


allrummet



Korridoren


Jag bor i Gula Rummet hehe


Bra med eget handfat :)


Mitt Rum


Mitt rum


Fick plats med mitt skrivbord å stolen :)



Bäddsoffa :)



4 kommentarer:

MammaSusan sa...

Tycker nya stället såg större & finare ut, gillade fåtöljerna =)!

Måsbarnet sa...

Vad mysigt du verkar ha det i Norge :) Tycker du är så tuff och modig som flyttade och började jobba där!!

Ska du fortsätta jobba där något mer i år eller kommer du hem för att stanna?

Vad fint du har gjort i ordning bloggen! :)

Kramisar

Kallas för mysen sa...

Tack, jag flyttade i går så jag har inte kommit i ordning ordentligt. Var en tjej som skulle bo där jag bodde förut så jag fick flytta till en annan hybel. Jag jobbar till sista augusti sen kommer jag nog hem. Du har också en riktigt fin blogg :) Kram Kram

mormor pådistans sa...

Verkar Gör Myyysigt. Hoppas Du ska trivas.Kram

Skicka en kommentar