BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 4 augusti 2009

Tisdag kl 22:15

Hejsan.

Regn, regn å åter Regn :(
Men i morgon sägs det bli fint väder å 24 grader varmt :)
Ska försöka börja vid 6:30 i möra så jag kommer hem lite tidigare :)
Så kanske jag hinner med att sitta å njuta av solen :)
Har pratat med chefen om stället dit jag skulle flytta, sade som det var att jag INTE vill flytta dit :( å han hade hört att det var illa där. av han som flyttade ut nu. jag jobbade med han så han berättade lite sen åkte jag dit å kollade hur det var :( å det var inte fräscht :/
Å han förstod mig så han ringde till hyresvärden som dom andra har (svensk gänget)
För det skall finnas 1 ledig lgh där nere.
Men hon hade semester så hon kommer tebax på måndag så då skall han ringa igen :)
Hoppas bara att jag kan bo där då :) Blir ju inte länge i alla fall.
En vecka om jag inte får längre men om man får längre blir det max 2 veckor om jag förstått rätt, men sen beror det ju på vädret :)
Så just nu ser det inte så ljust ut )
Men ganska skönt att veta att man snart skall hem till sitt egna krypin :)
LÄÄÄngtar så

Prövade min nya locktång/våg tång i dag :)






0 kommentarer:

Skicka en kommentar