BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 1 augusti 2009

Lördag Kl 18



Kärlek <3>



Hejsan

i Onsdags kväll kom fredda hit :
)
Fast i torsdags jobbade jag mellan 5:20-18 så vi hann inte gör a så mycket den dagen heller för det regnade hela tiden :(
I går var vi å handlade lite på olika ställen här i Hamar, sen var vi hemma å gjorde god mat :)

På kvällen tog vi oss en promenad till dom andra, så vi satte där å pratade sen fick vi skjuts hem av Malin :)
I dag har vi inte gjort så mycket heller, lagade mat sen åkte vi till vikingskeppet för jag ville visa det hehe :) sen tog vi oss en tur te Ottestad å köpte en mjuk glass, sen var det hem å packa för att Fredrik skulle åka hem :(
Det går alltid så fort :( Urs nu längtar jag v
erkligen hem.
Men är "Bara" 3 veckor kvar tills jag skall åka hem :)
efter att min Fredda åkt hem åkte jag till maxi å handlade lite kött å annat gott.
Sen åkte jag förbi helköp för att köpa en lock tång för den jag har nu är inge bra :)
mitt hår är ganska svår lock
at :(
men köpte en obh Nordica nu så den skall vara bra =)
sen åkte jag hem å satte mig i solen, var varmt å skönt :)
Så där blev jag sittandes ett bra tag 2-3 timmar ungefär.
Sen gick jag in å duschade å damsög å städade li
te :)



I kväll blir det nog lugnt.
Nippe ringde förut å frågade om jag ville med å grilla hos fred å hasse, men just nu känner jag inte för det :/ Skönt att bara slappa lite.
Men får se hur jag gör, har köttet i marinad i kylen, så jag får se hur jag gör.
Annars steker jag det här å gör nåt
t gott av det :)

Fredda köpte med en jätet fin kjol från Kina.
Visst är den fin :D




Malin lockade mitt hår i går :) Vart mycket bättre än när jag lockar med den jag har :)








Köpte en Reflexälg i dag :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar