BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 14 augusti 2009

Fredag. 18:05

I dag kommer lönen.
Lika kul varje gång när det är den 15 så man får en inbetalning på kontot.
Älskar verkligen Lönerna i Norge. Här blir man verkligen Glad varje månad när man får lönen. Man jobbar i o försig väldigt mycket men det är det verkligen värt :)
Har nyss kommit hem från jobbet nu, Var ganska mycket i dag i alla fall många stopp, 21 st.
Men var inte så mycket på varje stopp så det som tar tid är ju körningen :) Men är kul att köra så mig gör det inget :) hehe

Blir att jag flyttar i morgon då John hjälper mig :)
Så idag efter jobbet satte jag bilen på avrimmning, så den ska vara is fri å torr tills jag behöver den. Smidigt att lasta in allt i den.
Tänkte ta Viton först men det är en som har den redan :(
så det var ju synd :(

I dag sak jag bara slappa å slöa :) Kika på film å bara vara :) Det gillar jag :)




Tog lite bilder också i dag :)

Syns inte att vattnet är grönt :( är vattnet från isen på bergen som smält så det rä grönt å fint vatten :)



Olympia märket är inne i skogen :) så coolt


En närmare titt




Ska du tanka? var på vägmuseumet då jag såg denna :)




0 kommentarer:

Skicka en kommentar