BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 23 augusti 2009

Hejsan

I fredags Var vi ute å käkade med jobbet, sen följde dom fletsa med hem till oss där vi fortsatte att festa :) Sen vart det utgång för några men jag stannade hemma å hjälpte Malin att städa undan lite.
Sen gick jag ner till mig å sussade :)

I går var vi till Elverum. Dom andra Försökte övertalade mig att jag skulle följa med. Sen kom Marco å sade att han kör så, då Följde jag med. Skönt att veta hur man ska ta sig hem innan man drar.
Så Vi åkte först hem till några kompisar till Nippe å Pär.
Så vi satte där först å festade innan vi gick ut på Styx i Elverum. Det var kul.
Så det var snällt av Marco att följa med å vara Chaufför :)

I dag ska jag bara ta det lugnt å slappa :)

Tänkte lägga upp lite kort :)

Här satt vi å käkade.





Sen gick vi hem :) å Fortsatte, här är det singstar på gång






Nu är det bilder från i går när vi var i Elverum :)






















Sen drog vi vidare till ett ute ställe innan vi gick till nattklubben styx




1 kommentarer:

MammaSusan sa...

Hårfärgen ser bättre ur nu efter några dagar, är du nöjd??

Skicka en kommentar