BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 2 augusti 2009

Söndag Kl:21:21

Urs nu börjar jag verkligen att längta hem :/
Trivs jätte bra här men nu känner jag att jag bara vill hem :(
Men är "bara" 3 veckor kvar sen får jag se om jag får vara kvar någon vecka till.
Så nedräkningen har börjat :) hoppas dagarna går fort så det är den 21 snart.
Den 14-15 kanske min sambo Fredrik kommer då jag ska flytta. skall bo där 1 vecka om det inte blir mer jobb.
Så jag har ju varit här sen mars och det är först nu jag börjar längta hem så det är bra.
Tråkigt om jag hade känt så för några månader sen :(
Är kul att vara här med, Har fått så bra vänner här utan dom hade jag inte trivts lika bra :)
Har varit en rolig upplevelse, tagit C körkort, flyttat till Norge, Börjat på nytt jobb, Träffat nytt folk, sett många fina ställen här i lilla Norge & massa mer :)
känns lite tråkigt att man slutar snart å kanske inte träffar dessa underbara vännerna mer :/
Men jag hoppas vi kommer hålla kontakten å kanske ses nästa år igen :)




0 kommentarer:

Skicka en kommentar