BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 10 augusti 2009

Måndag kl 21:10

Hejsan :)

Jag var "ledig" i dag då jag haft lite problem med bilen, Däcken rättare sagt.
Svårt att få sådant fixat under helgen då allt är stängt,
så jag fixade det i dag.
Har prisis kommit hem till Hamar, så det första jag gjorde efter jag bärt in allt var att starta datorn :)

Ska strax packa upp allt jag handlat å haft med mig :)

Jobbar bara ca 2 veckor till, så i dag har jag passat på att börja söka andra jobb, har ringt till några åkeri i dag, och det känns lovande, 2 ställen som vill ha min CV av de jag ringde till.
Sägs att det är lättare att få jobb om man är tjej,
Så jag hoppas på det :)

Någon som vet om det är dyrt att ta ADR kort? å sen om det är svårt?
Måste ha det för dom flesta jobben, så det kan vara bra att ta det :)


Nu ska jag packa upp sakerna,
Men hade så bra

Kramas


Lite kort på igelkottarna som bor hos mamma å Uffe.





Kika Även in på

Min systers blogg som snart far till Kenya för att utöka familjen :)
Följ hennes resa här



http://mammasusan.blogspot.com/


0 kommentarer:

Skicka en kommentar