BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 13 augusti 2009

Torsdag Kl 18:28



Det bara Regnar å Regnar :( När kommer solen? å sommar värmen?
Eller är det hösten som kommer? :(



skriver några rader medans jag väntar på att potatisen skall koka färdigt.
I dag jobbade jag inte så länge, då det var ganska lite att göra i dag.
efter jobbet åkte jag hem å duschade å tog fram mat från frysen för upptining.
Sen tog jag mig en tur i bilen till Brummendal, skulle handla lite där.
var där å leverera is i dag på Rema 1000 å såg att de sålde ut ps2 spel för 199, så jag åkte dit nu för att handla lite.
Köpte Buzz med dosorna, å Singstar med 2 mickar =) Har Singstar med 2 mickar redan men roligt att man kan vara 4 samtidigt :) Så eftersom det bara kostade 199 passade jag på.

I morgon tror jag att jag skall börja flytta mina saker till nya hyblen, i samma hus där Malin, John, Nippe, Rickard och Nicklas bor. Men jag skall bo under dem, där är det 4 st rum.
Hoppas bara att det är bra folk som bor i dom andra rummen där nere :)


Kramas




0 kommentarer:

Skicka en kommentar