BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 28 juli 2009

Tisdag Kl 18:13

Nu har jag en lassange inne i ugnen. Så jag har lite tid över att Blogga :)
I dag vaknade jag av att jag fick sms, var 2 på jobbet som var sjuka :(
så jag skulle köra en Annan ruta i dag :)
Men när jag kom till jobbet så böt jag å en kille till.
För jag hittar inte riktigt själv till dom kunderna jag skulle kört. sen var det en tjej som skulle vara med mig i dag men hon fick följa med Magnus så jag körde 265 själv i stället :)
Skönt att köra lite själv :)
Men dagen började inte så bra :( Åkte te verkstaden med bilen för att lyften läcker olja :/
Men dom fixade det ganska fort så jag körde i väg till första kunden, å hämtade isen å körde ner den, sen kom det en annan bil som ville till lastkajen så jag spände fast lasten å körde fram.
Men då när jag kör ner lyften sprutar det massa olja igen :(
Urs vad trött jag blir :(
Kom ju prisis från verkstaden å dom hade fixat det :S hmm
Så jag levererade glassen jag tog ut å lät sedan buren stå kvar i deras butik.
När jag var klar åkte jag tillbaka till verkstaden :(
Fick bilen fixad igen ganska snabbt å frågade om det verkligen var lagat nu å det skulle det vara hehe .
Än så länge har det hållit men man vet ju aldrig :)

I möra om inget sker skall jag vara med Magnus, men vi får se vad som händer är 3 st på jobbet som är sjuka så om dom inte kommer i morgon får jag säkert köra något annat :)
Men kul det med :)

I morgon tror jag Min Goding kommer :) *hoppas*


0 kommentarer:

Skicka en kommentar