BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 4 juli 2009




Lördag Kl 16

Hejsan nu var dte ett tag sedan jag skrev :(
Men har haft så mycket att göra ås jag har inte orkar att uppdatera den :)
Men nu ska jag skriva några rader medans jag väntar på att maten ska bli klar.

På jobbet är det riktigt mycket att göra just nu eftersom dte har varit kanon väder i flera dagar nu :)
Så det blir långa dagar har kört själv men fått lite hjälp om någon vart klar före mig så det är ju snällt :)

Förra helgen var jag hemma å städade gamla lgh lite men han inte färdigt så dte var meningen att jag skulle åka hem i går men kom hem från jobbet 23 så jag var helt slut hade jobbat 14.30 timmar den dagen :(
Så jag orkade inte åka 3-4 timmar för att komma hem :/
Så i kväll ska jag umgås med malin john å fred å hasse. Vi ska ner te en strand å slappa sen blir dte grillning :)
Jag ska snart ner te hasse å fred å hämta lastbilen å köra upp den te lagret för dm har börjat drick hehe så jhon hämtar mig på jobbet sen så jag kommer hem igen :)

I dag har jhon klippt ig så jag å malin sprang runt på maxi å handlade lite jag köpte mig en tunnika å en kjol :)

Ska se om jag har lite kort jag kan lägga upp :)


Några fina tavlor jag har köpt :)








Mamma sitter å beskådar Golvet hon och uffe lagt =)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar