BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 23 juni 2009

Hejsan.
Nu har jag inte skrivit på länge för vi har haft fullt upp med att flytta,
Men nu tror jag allt är flyttat. Fredda har kört lite i dag också.
Fast det roliga är ju kvar eller inte :( Städningen, men men det måste ju göras det med, ska nog åka hem te helgen å försöka svabba över lgh så den blir klar för nästa som vill flytta in.
Så Helgen gick väldigt fort fast jag åkte hem på torsdags.
Så fredagen gick åt att packa sen körde vi sakerna å sov där natten mellan söndag till måndag.
På måndagen hann vi me den sväng till Ikea med, Där vi handlade massa saker, bland annat en ny tv bänk :)
Men måste köpa Nya skrivbord och en byrå å lite små saker som vi glömde, men tar dte till hösten när fredda kommer hem från Kina. Han åker på Torsdag 15:55.
Sen kommer han hem i slutet av juli någon gång =)

I dag slutade jag jobbet ganska tidigt så jag har hunnit med att ligga ute och sola, å hann med att handla kläder, Tog mig en tur till köpcentret här.
Är mycket affärer ungefär som Bergvik. Så det var kul att gå där å kika på allt som fanns.
Vart en del jag shoppade
Men kalaset Kostade en del, Fast det var 50 % på nästan allt så jag gjorde lite fynd.
Handlade lite inför sommaren :)

här är det jag handlade =)
Vad tycks?















1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fynd du har gjort!kjolarna är från bik bok va?Var inne med min syster på bikbok och provade 50% jeans för fullt!haha!Ses i heljen va!!?Hoppas det,du är min kvinliga feedback ;)PÖSS Kram malin

Skicka en kommentar