BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 14 juni 2009

söndag kl 17:26

Hejsan i går var jag Malin Jhon och Nippe, Till Elverum, som ligger 3-4 mil från Hamar, Vi var dit på en krog å sedan ett Diskotek. Det var mycket bättre ute ställen där än här i hamar :(
så det är lite synd.
Men det var riktigt kul , vi var hemma sent igen så i dag har jag sovit ganska mycket hehe :)
Men jag var smart å drack väldigt lite tog 1 cideroch 1 liten öl i går. det räckte gott å väl :)
Rikard 1 var snäll å körde oss dit och sedan hämtade oss.
jag har min bil hos dom, så någon av dom kommer snart för att hämta mig så jag kan hämta min bil.
Känner inte alls för att ta en promenad dit nu :(
så det är schyst av dom att komma förbi =)






1 kommentarer:

malin sa...

Nu har jag äntligen tittat in på din blogg!Tack för komentarerna i resedagboken :D.Snigga bilder du la in sen gårdagen,nästa gång får vi åka dit och alla ska fan vara på bättre humör!!Men det var skönt att du följde med!Hoppas vi se s i veckan!Pöss malin

Skicka en kommentar