BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 4 juni 2009

Torsdag kl 19:50

Hejsan :)
I möra är det fredag å jag lääängtar så till helgen :)
Ska hem i möra om jag inte slutar för sent:) Men jag ska vara med en annan kille å vi har 300 kollin så det är lite mot vad det brukar vara.
Brukar vara 100-200 kollin per butik.

I tisdags körde jag försäljning från bilen själv å det gick jätte bra. I onsdags körde jag ut körning och det gick också bra fast jag inte hade varit där förut, men var lite svårt att hitta till alla ställen men det gick bra :)
var även på en djur park det var kul :)
Men såg tyvärr inga djur då :( fast jag körde in i parken :9
I dag var jag med jhon, så det var en bra dag :) Kul att jobba med sånna man umgås med, då går dagen mycket fotrare än när man är själv eller jobbar med andra man kommer mindre överens med :(



Fredda har köpt sims 3 till mig :)
Så det måste jag hämta sen ska jag hämta lite saker jag glömde sist =)
Nästa Måndag ska fredda träffa hyresvärden så jag hoppas allt går fint så vi får ta över lgh å flytta till radhuset :)

Har redan börjat att små planera vad jag vill ha för blommor :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar