BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 2 juni 2009

Tisdag Kl 19:43



Hejsan undre helgen var jag hemma, Det var riktigt skönt.
Var super fint väder också så jag har njutit ordentligt i solen fått lite färg :)
I lördags var vi på marknad i Skoghall, där köpte jag 3 styckena tröjor riktigt fina :)
Sen spelade vi mini golf på betong banan dte var också kul :)
I söndags var vi i Deje och var hos Freddas syster för hon fyllde år förra helgen )

I måndags var jag hemma å passade på att ringa massa samtal å fixa sånt man inte kan göra när jag är här i Norge.

Jo jag har tagit lite kort på radhuset, dit vi antagligen ska flytta :)
Är en 3:a på 74 kwadrat. (Nu har vi en 3:a på 84 kwadrat)

Jo snart ska nog fredda åka till Kina :(
Han ska jobba där i 1 månad så han åker nu i juni eller 1 juli :(
Men fördelen är ju att jag jobbar här så vi ses ju inte så mycket nu :)
Men är ju roligt för han att få uppleva hur det är att bo å jobba där :)
Men kommer ju sakna min goding mycket :(











6 kommentarer:

jessica sa...

Hej! Ville bara säga att din blogg var jättefin och jätte intressant och läsa =) Kolla gärna in min blogg. http://lifeafterdeath.blogg.se Mvh Jessica

Kallas för mysen sa...

tack så mycket =) ska kolla in din blogg också :)

Madeleine sa...

Hejsan.
Ska min lill kusin till Kina?? wow vad häftigt..
Förstår att du kommer sakna han men ändå!
Hur går det I Norge då? Trivs du och så? Fin blogg du har!!
Kram

Kallas för mysen sa...

ja han skall jobba där på något data företag, han har en kompis som jobbar där så det var han som fixade det åt han. I Norge går det bara bra, men är långa dagar så man är lite trött :) så helgerna är efter längtade när dom kommer =) hur är det själv då?

Anonym sa...

hej hej synd att ni inte hör av er när ni ä på skoghall

Kallas för mysen sa...

hej jenny :) vi var där med mina mamma å hennes sambo. Men får bli en annan gång =) hoppas det är bar med er =)

Skicka en kommentar