BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 28 maj 2009

Torsdag Kl 20:37

Hejsan i dag jobbade jag från 7-19 igen hehe. Körde ganska långt i dag å glömde trycka in på vila så när jag just körde upp mot lagret började färdskrivaren varna att jag kört 4:15 så jag hann prisis till lagret innan jag var tvungen att stanna för att vila 45 min haha.

I dag levererade vi in i viking skeppet i Hamar :)
Det var riktigt coolt. Fick köra in lastbilen in i hallen :)
Den byggdes till OS som var 1994 :)

I morgon har vi väldigt mycket så det blir sent innan jag kommer hem till Karlstad tror nog vi jobbar från 7-20 minst sen tar det nästan 4 timmar hem till Karlstad.
Så jag är nog hemma på natten :)
Men åker med nippe så jag slipper att köra :)

Skall hämta ut mitt grafik kort då :) så jag kan spela sims 3 :) Mitt grafik kort lägger av när det blir varmt :(

Jo verkade som om vi får ta över lgh för vi ska ringa hyresvärden nästa vecka ang kontrakt å sådant :)

shit vad kul :)









Om ni undrar över något så mejla gärna :)
smiley85girl@hotmail.com





0 kommentarer:

Skicka en kommentar