BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 1 maj 2009

Fredag Kl : 13:10

Hejsan.
Nu är jag hemma i Karlstad igen.
I går jobbade jag med Marco, vart lite ändring då han behövde hjälp för det var mycket på hans tur. Vi åkte ner till Kirkkenär och flisa som ligger 3 mil från Kongsvinger. Så det är en bit ner. Är den vägen jag åker hem (ibland)

Vi vart klarar å vart vill baka vid lagret id 17_30 så det vart 10 timmars arbetsdag i går igen :) 
Sen ringde Nippe och berättade att vi skulle ha med glass ner till Flisa när vi skulle åka hem, för det var ett ställe som inte hade fått sin leverans :)
Så efter jag lämnat in lastbilen å ordnat dagens papper åkte jag hem för att duscha å packa allt jag skulle ha med mig hem.
Sen åkte jag å hämtade Nippe, sen vart det att åka till lagret för att hämta kartongen vi skulle ha med ner till Flisa.
Nippe hade köpt en kartong med glass för 100 nok var skit mycket glass, så nästa gång ska jag också köpa med mig en sådan kartong.
Har den tomma kartongen kvar från leveransen till Flisa, tänkte ta kort på den så ni får se :) 
Vi får ju tyvärr inte äta någon glass från vrak :/ 
Men eftersom den kartongen kostar 100 nok så får man fylla den själv så är det ju värt det :) 

Riktigt skönt att vara hemma i gen till värmen å solen. Så kul att se att sommaren nästan är här :) 
Hemma i Norge är det tidig vår hehe, men jag hoppas sommaren kommer dit med snart :) 

I dag ska jag bara slappa. å njuta av solen :)
Kanske tar en inlines tur sedan i det fina vädret.

Nu ska jag sätta mig på balkongen p njuta av att vara hemma :) 
för helgen går fort så jag är snart hemma i min hyble igen :( 

Kramas

0 kommentarer:

Skicka en kommentar