BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 29 april 2009

Onsdag KL20:07

I dag åkte jag själv till Gjelleråsen (Oslo)
Jag hade hjälp av en Gps men jag hittade till lagret dit jag skulle på en gång. Fick en diplom is bil före mig så jag chansade å följde efter, å jag hamnade rätt på en gång =)

Där var det riktigt stor, var kul att se hur det ser ut där borta.
Men jag kan verkligen säga att jag är väldigt glad över att jag hamnade här i Hamar.
För Gjelleråsen var riktigt stort men det är ju huvudkontoret å där fabriken ligger så :)
Trivs bra här där det är mindre så man lär känna alla andra å det blir bättre stämning.
Men som synd var så tänkte jag inte på att ta kort :( kom på det när jag hade stannat för att äta 3 mil utanför :(
Men tog några andra kort :)

Jo i dag fick jag red apå att jag skall vara med Marlene å lära mig att sälja direkt från bilen,
För det är det jag skall göra sedan under sommaren när hon har semester.
Det man gör är att man har bilen full med glass och åker till olika butiker å kollar vad dom behöver å skriver en order sedan hämtar man glassen å fyller upp den i disken.
Ska vara med nästa vecka å lära mig, men jag var ju med en säljare i 2 veckor så jag tror jag vet lite i alla fall :)

I möra skall jag köra Lillehammer och Brummendal med mera.
Var meningen att jag skulle vara själv, men sen sade Roger att jag skulle få hjälp av Rune, så det var snällt så jag slipper vara själv :)

Skall hem i möra :) Nippe ska hem å hämta sin bil, sen är vi ju lediga på fredag :)
Skönt att ha en ledig dag :)
Men man förlorar ju endel pengar :( Eftersom det var påsk denna månad också :(

Ekipaget jag körde med ner till Gjelleråsen,
Var dit för att hämta 2 frysar å en sluch maskin.



Finurliga å gömma fartkameran bakom en skylt, men jag såg den å tog kort hehe


80 På en Europa väg hehe är Norge det :)


Min matlåda jag gjorde i går :) *mums*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar