BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 14 april 2009

Tisdag Kl 19:14

Hejsan då har man varit hemma under påsk :) Det har varit riktigt skönt att få vara hemma lite :) Det är kul att vara här med, men lite lång tråkigt på kvällarna, men sen kommer det bli mera jobb så då kommer jag nog bara sova efter jag slutat jobba. I möra skall jag vara med en kille, Men Roger/chefen pratade med han så i möra skall jag börja köra :) Börjar bli lite nervös då jag inet har kört nåtts en upp körningen för en månad sen nu, jag vet ungefär vart jag kommer att köra, kommer att köra ut till små kunder så jag tror jag får den lastbilen med luckor på sidorna, ganska bra då jag tycker att vagnarna är tunga å jobbiga att ha :) Nackdelen med den andra är ju att man få bära allt om man inte kan hämta en vagn :)


Lägger ut lite kort från påsk å lite sådant =)










0 kommentarer:

Skicka en kommentar