BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 25 april 2009

Lördag kl 10:33

Nu är jag hemma i Karlstad Igen hehe.
Min dator pajade :( var min C hårdisk som lade av så jag åkte hem nu för att fredda skall fixa det.
Synd det inte var någon av dom andra för då hade jag kuna grejat det :)

Men men nu är jag hemma i gen, fredda jobbar i dag :(
Synd att han alltid jobbar när jag är hemma :/
Men men,
I dag ska jag till pappa en sväng hade jag tänkt, och sen förbi mamma.

Måndag jobbade jag med fred. vi gick runt å lallade först då vi inte hade nått att göra, sen skulle vi åka ner å tvätta frysar, men jag han klart med en men då sade per gunnar att jag å fred skule till gjövik,
så då åkte vi dit, den dagen jobbade jag från 7-17 9,30 timmar.

Har jobbat riktigt mycket denna veckan.
I tisdags körde jag och hans var med.
Vi körde lillehammar gjövik vart 9,30 timmars jobb.
och cirka 20 mils körning.

I Onsdag jobbade jag med hans å vi hade 26 kunder vi skulle till å fulla lastbilen med varar :S vart 30 mil jag körde.
Så när vi åkte från lagret så sade lager personalen -Vi syns på söndag ha en trevlig helg.
Hmm jag trodde han skulle vara ledig haha men han sade så bara för att det var så jäkla mycket vi skulle köra.
så den dagen vart lång jag började 7 på morgonen å var hemma efter 00 på natten :(
Vart 16 timmars arbete + 30 min lunchs men den hade vi inte men dom drar 30 min ändå :(

Sen på torsdag jobbade jag med roar så han körde då :)
Som tur var då jag var helt slut :/
Den dagen skulle vi köra en 2 dagars rutt, men vi körde den på 1 dag så det vart 50 mil å 10,5 timmes jobb, hehe jag somnade fort i bilen när vi åkte :( hehe men sov ju knappt 3-4 timmar på natten efter ha jobbat så länge så :)

I fredags var jag på lagret, vid frysarna, och tvättade dom, vart 14 diskar jag han med :)
Var själv där nästan hela dagen så när han kom tillbaka tyckte han att jag hade hunnit med riktigt mycket, hehe
Fast jag hade hunnit med att ta en tupplur efter jag hade ätit hehe.
Men norrmän är nog inet så snabba när dom jobbar hehe.
så då jobbade jag 7-16. 8,5 timmars jobb. sen åkte jag hem och packade innan jag åkte hem till karlstad. gick ganska fort att åka hem för jag var hemam vid 20 :) och åkte vid 17 tror jag :)

NE nu ska jag se om jag får tag på mamma.
Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar