BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 17 april 2009

Fredag Kl 19:14

I dag har jag varit kvar på lagret/kontoret.
Har städat i dag då hon var sjuk, sen har jag suttit och laggt i brev i kuväs 300 som skulle skickas. Var meningen att jag skulle vara på frysen men efetrsom jag har Astma slapp jag det, är ju minus 25-30 grader så jag har svårt att vara där inne :(
Så då fick jag sitta med kuvären, sen kom chefen å frågade om jag kunde köra glass till Gjövik/roulfoss för det var en coop mega affär som behövde glass för kontakten hade dragits ur från deras fryss så allt hade smällt :/
Så då åkte jag dit, fick en gps av roger men kunde inte stava te gjovik så jag körde utan hehe å det gick bra =)
Sen kom en säljare å mötte mig på shell i gjovik å visade vägen sedan till roulfoss.
Var 57 kollin som dom skulle dit så det var en del :)
Men som mest har jag haft 130 men då var det med små/pinn glass också.

så jag var tillbaka på lagret vid 17 :)
Sen åkte jag till hyblen igen :) Var meningen att jag skulle vara med och träna med Elverums damlag i dag Innebandy, men det vart inställt då det var någon fotbolls match i hallen :)
Men får hoppas jag kan vara med nästa fredag om jag inte åker hem då :) hehe

I möra blir det fest i "svenske" huset eller "psykhuset" hehe Är där 4 st bor från diplom is.
Ska bli kul tror vi skulel käka tacos :) funderar på att göra min paj också hehe :)

I kväll blir det lugnt :( har nyss damsuga å håller på att tvättar, och har hunnit med att käka :) Vart fisk å potatis i dag :) så nu har jag hela kvällen för mig å bara slappa :) hehe

Får se om jag ringer te "svenske" huset å kollar vad dom har för planer =)
kanske blir att jag åker dit en sväng annars :)

Måste ju lägga upp lite kort, från Lillehammar bron :)
Vet inte vad den heter men är bron från Hammar som man åker över när man skall till Lillehammar å Gjovik å det :) Är riktigt fint där :)








0 kommentarer:

Skicka en kommentar