BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 1 april 2009

Onsdag Kl 18:35

I dag jobbade jag från 7-16 så det blev en lång dag, lunchen äter vi ju lite snabbt i bilen å den består av mackor å frukt hehe :)
Roar som jag var med tyckte jag var Flink som hade gjort en baugett med potatis sallad å sånt.
I dag vart det lång tur :) Det var riktigt kul. Vi åkte nästan ner till kongsvninger (10mil)
Så det vart få besök i dag men kul att åka lite längre :)
Så dagen i dag gick fort :) I morgon skall jag vara med stien igen :)
Blir nog runt Hamar om jag inte minns fel :)
Det har gått fort :)
Snart dags för helg å då ska jag åka hem å hämta min bil :D
Ska bli skönt att få ha bilen här :)
För nu har dom jag gått bredvid fått hämmat mig å släppt av mig sen :D

Nästa vecka ska jag gå med kai en kille som jobbar som chaufför, så det ska bli kul men blir bara mån-onsdag för sen är det påsk å ledigt :)
så veckan efter påsk ska jag gå med en annan chaufför Rikard heter han å är svensk hihi :)
Sen ska jag börja köra själv :)
Men är lite nervös för på lapparna vi får står dte bara affärens namn å ingen adress :S
och det är verkligen många affärer :/ så jag har ingen aning hur jag ska kunna lära mig namnen å sne veta vilken gata dom är på :)
Inte så lätt i början hehe :) Hjälper inet så mycket med en Gps efetrsom jag inet vet gatorna hehe

Ne nu ska jag kika om jag kan spela nått å se om mamma kommer in på msn :)

Kramas


0 kommentarer:

Skicka en kommentar