BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 5 april 2009

Söndag Kl 14:02

Hejsan.
I fredags efter jobbet åkte jag och Nippe hem :)
Var riktigt skönt att få komma hem å träffa fredda igen :)
Har saknat han enormt mycket :)
Men denna vecka blir en kort arbetsvecka :)
för jag jobbar till på onsdag sen är jag påsk ledig fram till måndag :)
Så det blir att åka hem på onsdag efter jobbet å tillbaka till Norge på måndag kväll :)

I Fredags gjorde vi inte så mycket :) Jag var hemma vid 20 på kvällen så jag lade mig i ett bad å bara slöade å kikade på tven sen :)

I Lördags åkte vi till deje när vi hade vaknat :)
Där hälsade vi på freddas syster å barnen, Luna visade att hon har lärt sig att cykla utan stöd hjul, dom tog hon bort dagen innan, å sen åkte vi vidare till hans bror Tord, Fredda skulle kapa någon järn bit som skall vara till ställingen för servrarna på hans jobb.
Sen åkte vi till hans förälldrar, men dom var inte hemma men det visste vi men vi skulle dit för att hämta min bil :)
Så härlig kännsla att den fungerar igen :) Den vart klar i Tisdags så den har stått där tills nu :)
Det gick på 650 kr så det vart inet så farligt, Men dom löde röret så jag hoppas det håller eftersom det är enormt tryck i servo röret.
Men nu är det bara att hoppas på att den kommer att fungera så jag inte blir ståendes någon stands :/

När vi hade varit i deje åkte jag till skåre till skoaffären där för att köpa nya skor :)
Hittade ett par snygga å bekväma skor för 300 :)
Sen åkte jag till bergvik för att köpa lite underkläder :)
Sen vidare till Ikea, för att handla massa saker. som Lådor till hyllan, plastlådor, tvätt korg, galgar, påsklämmor, lakan., ljus, ljus lykta å massa mera saker, men vart billigt för jag hade kvar pengar på ikea kortet vi fick av svärförälldrarna för 2 år sedan :) hihi men vi har ett kvar med 500 på :)
Riktigt bra att ha :)

Söndag Nu är jag med fredda medans han jobbar lite, men smet i väg förut för att handla lite på biltema behövde lite olja till bilen.
Sen var jag till ica maxi för att köpa baugetter så jag har mat på måndag på jobbet :)
På måndag börjar jag kl 7 :)
Då skall vi gå igenom hur man gör om handterminalerna skulle hänga sig :)
Men Roger gick igenom det med mig i måndags men nog bäst att vara med på det igen :)
Sen ska jag vara med Kai å köra ut glassen, det ska bli kul, men kommer nog bli väldigt jobbigt å lång dag. Då det är mycket att göra innan påsk :)

Skulle ha behövft att tvätta bilen :( för den är väldigt skitig hehe, men hinner nog inte det :)
så det får nog bli över påsk när jag ska byta till sommmar däck :)

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva, så det är väl bara att vänta på att Fredda ska bli klar med alla 8 datorerna han skulle installera massa saker på :(

Skriver mera senare :)
När jag har kommit fram till Hamar å har packat in alla saker jag ska ha med, blir en del, som Skrivbord, data stolen, en lampa (skit snygg) Lyktor att ha på bänken några tavlor dukar grejerna jag köpte på ikea, lite mat å massa annat :)
Bara att hoppas på att allt får plats i bilen :)

Kramas

0 kommentarer:

Skicka en kommentar