BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 9 april 2009

Torsdag Kl 21:29

Hejsan. 
Nu sitter jag hemma i karlstad igen :) 
Arbets veckan har varit bra, det går riktigt fort.
Nästa vecka ska jag vara med Rikard en svensk chafför, då ska jag nog få köra själv :)
För veckan efter det så skall jag börja jobba :) 
Fort det går :) 

I onsdags började jag 6:30 å slutade vid 13 så då åkte jag hem å packade det jag skulle ha med mig :) Sen bar dte i väg hem till karlstad :) 
Men var så trött att jag fick stanna flera gånger för att inet sommna :( 
Nästa gång blir dte att lägag sig å ta en tupplur innan jag åker är ju ändå 30 mil hem till stan så.

I dag har jag varit ute å handlat lite på ikea köpte en ny lykta råkade ju slå sönder dne ena jag hade :/ Sen vart det bergvik å bolaget :) 
Sen var vi hemma hos robban på mat :) Vart två olika sorters lassange :) Alltid lika got där :) 
I mör ska vi till svärförälldrarna på mat :) 
Min mamma å uffe ska också med så dte ska bli kul :) 
Blir påsk middag :) 

NU kikara jag på tven på tv 4 fakta ska snart se en dokumentär på tven :) 
Hade kramas

0 kommentarer:

Skicka en kommentar