BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 6 april 2009

Måndag Kl 17:56

Hejsan
Nu sitter jag i Norge igen. Resan hit gick bra å bilen verkar fungera ännu :) hihi hoppas den gör det ett bra tag nu :)
I dag har jag varit med Kai som kör ut isen :) Det har varit kul, men var faktiskt mycket tyngre än vad jag trodde. I dag när jag kom till jobbet vid 7 skulle alla träffas för att gå igenom hur man gör med terminalen för att göra en varm å en kall start på den.
Sen åkte jag å Kai ut :) Var i Elverum i dag, Löten å Hamar :)
Det har varit väldigt kul, men väldigt tungt när bakgavel lyften står lutades för då måste man skjuta upp vagnen så m
an kan ta bort spärren som hindrar den att åka i väg, å det är riktigt tungt :) I dag har jag fått andvända terminalen å sköta den :)
Fick även säkra lasten å ta ut vagnarna, hade lite svårt för att få upp spännbanden i bland m
en tillslut så gick det :) Fick även gå in å börja själv i affärerna :)
kändes lite pirrigt först men skönt att få vara lite själv med :)

För sen kommer jag köra ut gla
ssen å lasta upp den i butiken själv :)
Han frågade om jag ville köra i dag :) Men jag sade att jag kan göra det senare hehe :) Var ju första dagen jag var med chaffören i dag :) Sen sade han att jag kunde låna lastbilen efer jobbet å åka ut å köra lite :) hihi Alla på jobbet är riktigt trevliga är ett bra gäng där borta :)
Inte så många anställlda men brukar vara bättre kontakt med arbets temet om det är mindre :) Är väl kanske 20-30 anställda skulle jag tro under sommaren :)
När jag var hem under h
elgen passade jag på att ta med liet mera saker hit :)
Vart skrivborde och data stolen
, sängöverkasst, min snygga ikea lampa, ljus och ljus lycktor, men råkade ha sönder ena lyktan :(

Får köpe en ny under påsk :) Var ju å handlade på ikea under helgen så jag har sättit upp grejjerna jag köpte där bland annat lådorna jag har i hyllan :)

Lägger ut lite bilder på mitt rum :) Vad tycks? (alla kan kommentera)








0 kommentarer:

Skicka en kommentar