BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 27 april 2009

Måndag Kl 20:39
Hejsan.
Nu är jag i Norge igen, jag kom hit vid 23 i går :)
I går var jag på marknaden innan jag åkte där träffade Hasse :)
Han var så glad över att jag hade tagit
C kort, och tyckte jag var riktigt duktig Han berättade att Bengt också funderade på att ta C kort för att kunna ta över företage, fast dte kanske är bara vad han vill hihi.

I dag på jobbet har jag varit till Lillehammar å hämtat 2 st säljs vagnar :) (släpvagnar) Sen efter det har jag städat på lagret å kontoret. Inte så kul men för den lönen jag har så går det bra hehe
I möra ska jag vara med marco så vi börjar kl 6 :) så det blir att gå upp vid 5 :S
Tror vi har Elverum, Löten å Hamar i möra :)
På onsdag ska jag köra själv till Gjelleråsen (Oslo) För att hämta 2 st frysar. Hoppas bara jag hittar så jag inte kör vilse hehe :)
Men ska kolla om jag kan låna en gps :) För till Oslo hittar jag nog men tror det är svårt att hitta dit jag ska hämta frysarna:)

Lägger upp lite kort också :)

Här har jag backat in till en affär. Vart riktigt nära kanten, är lika nära på andra sidan, så det var trångt =)




Här köre jag in när jag skulle leverera Glass till en bowling.
Snacka om att det är trångt.
Man kan inte ta ut svängen ordentligt för sten muren sen är det trä golv "terrass" som går ut och ett trä tak och på andra sidan är det en sten mur å staket,
så det var inte många centimeter om att göra när jag sakta körde in :)
Det var mindre kul att vända på den lilla parkeringen som var full med bilar å pensionärer hehe å sen åka ut igen :)

Men det gick bra.



I Lillehammer. Mjösa har sjunkit så det är mycket vatten som kommer att rinna ner från bergen å fylla på sjön igen :)



Vid olympiad hallen i Lillehammer.
Hela svenska is hockey laget som tog guld det året är inristat på stenen :)



En trafik olycka som skedde på vägen vid charlottenberg, vägen vart avstängd så vi fick vända å ta en annan väg, Var en bil som hade voltat såg riktigt kusligt ut :(








0 kommentarer:

Skicka en kommentar