BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 12 april 2009

Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter:
Sandra
Smeknamn: Mysen, kladden, lastbils mysen

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen särskild
Beroende av: Choklade, cocoa cola.
Vad tror folk om dig?: oj att jag är tråkig hehe i alla fall när det är fest dags.
Stämmer det?: lite i alla fall
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon?: oj hehe ingen aning
Hur imponerar man på dig?:
vara rolig och ärlig
Brukar du skratta för dig själv?: Ja alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hmm var mamma som undrade om jag var fika sugen.
Var bor du?: Karlstad
Trivs du där: Ja det gör jag, annrs skulle jag inte bo här
Äger du några converse: Nepp
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, sprit om jag får bland själv
Brukar du bli för full: Ne, men det har hänt hehe
Är du allergisk mot något: ja :( Har astma också
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen:
Hej eller hallå
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller syrran

Antal timmar sömn inatt: oj många måste passa på att sova när man kan.
Brukar du komma i tid:ja, men vi brukar vara sena när i ska till deje
När mår du bra: När jag fått en mysig kram av min smabo =)
När blev du fotad senast: I går, när jag tvättade bilen
Hur känner du dig nu: Glad och trött å kram sjuk.
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vit å färg glatt
Vad tycker du om fötter: Tur man har dom
Vad saknar du: En kisse,
Hade du en bra kväll igår: Japp
Favoritdryck på morgonen: Kaffe vatten eller coca cola

Rakar du benen: ja självklart.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
oj beror på men mellan 22-03
Är du blyg?: Ja
Sysslar du med någon idrott: Japp Innebandy
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja inte direkt
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
oj ingen aning
Är du bortskämd: Beror på hur man ser det, jag jobbar ju å betalar för mig själv så.
Vad gör du i morgon: Åker "hem" till Norge
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen
Vad längtar du till?: Hösten :)
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja men väldigt få vänner :( men dom jag har är Äkta vänner
Vad använder du för shampoo?: clerasil
Hur gammal är du: 23

Tycker du om någon just nu:
Ja Min sambo Fredrik
Gröna eller röda äpplen: blandat gott med variation.
Gillar du golf: nja beror på om det är sporten eller bilmärket
Vilken tid gick du upp idag: 11 :)
Har du sovit i din egna säng inatt:
Japp
Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: varför skulle det inte vara det? :S
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj mycket,köpa ny bil, gjöra en op. å bara leva livet :)
Bär du glasögon eller linser: Glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Ne, men har några ändå hehe
Har du piercing:
Ne, men har haft i näsan.
Vill du gifta dig: Nja både och
Vill du ha barn: Ja men inte ännu.
Solar du ofta: Ja solarium på vintern å ute på sommaren
Är du bra på att laga mat:
Nja men det blir ätbart i alla fall :)
Är du flygrädd: Ja men jag har aldrig flygit.
Hur vig är du: ganska.
Är du musikalisk?: Nja lite.
Vad dricker du helst när du är törstig?: Coca cola
Vilken är din favoritglass: Tip topp. magnum doubbel
Tror du på ett liv efter döden: Nja både och nått borde ju hända.
Tycker du om sushi:
Ne urs
Vad äter du helst när du ser på film:
Godis eller en majs kolv.
Har du tandläkarskräck?:
Nja innan jag är där.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
natt
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja det har hänt

Biter du på naglarna: ja periodvis
Hur ofta tränar/motionerar du: 1-2 gg i veckan. Men blir mer på sommaren.
Senaste låt du hörde:
Oj minns inte kan ha varit olle ivars :)

Varsågoda att kopiera och skriv i era egna svar :-) Jag hittade den här hos marieHelene


0 kommentarer:

Skicka en kommentar