BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 11 april 2009



Har nyss kommit hem.
När fredda hade jobbat klart åkte vi till skoghall å tvättade våra bilar.
Kan säga att det behövdes mer än väl. 
Fredda var snabb att ta kort eftersom han vart färdig med sin bil före mig, fast han började typ 30 min innan mig också :) 






Sen när vi prisis hade kört in på parkeringen hemma så ringde freddas mobil det var hans morbror tommy som frågade om vi ville komma dit å äta mat, så då parkerade vi min bil å åkte tillbaka till skoghall :) 
Freddas andra morbror var också där å hans mormor å morfar :)

I möra blir det att byta däcken :) Måste köpa ett bättre fälgkors innan :) För det jag har är inte så bra å freddas gick av förra däckbytet :/ 
Men köper ett i möra innan vi skifftar däcken.

Skönt att få det gjort eftersom jag åker till norge på måndag igen, sen dröjer det ett tag innan jag kommer hem igen, blir nog till valborg :) 


Jag vart så trött funderar på om jag ska lägga mig på soffan en stund, för fredda ska spela lite hehe 

Jo jag ska nog ta med min tv till norge, har ju kritans 15 tums nu :) 
Riktigt snällt att jag får låna den. 
Men fredda är så sugen på att köpa en platt tv så då kan jag ta med min vi har i sovrymmet :)
 för då blir det att vi tar hans som vi nu har i vardagsrummet in i sovrummet å den nya i vardags rummet :)  Men måst ekolla om jag kan få hjälp att bära in den sen i norge hehe för den är stor å Tung, men det brukar ju alltid lösa sig så :) 
Då blir det att ta med tv spelet med, ska ta med wii eller ps2 :) sen får jag variera lite så jag kan byta. Fredda spelar sällan på tv spelet :) 

Min tv som vi har i sovrummet

Freddas har vi i vardagsrummet :) 






0 kommentarer:

Skicka en kommentar