BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 2 april 2009

i

Torsdag Kl 22:24

Hejsan. I dag har jag varit med stien-erik igen. Det har varit bra i dag var vi i Hamar å Stange å Brummendal. Jobbade från 8-16 i dag :) Dagen i dag gick också väldigt fort, Tycker det är så kul att köra längre sträcker :) Så jag hoppas jag skall göra det när jag ska köra ut isen också :)
Men det som oraoar mig mest är att det står bara vad affären heter på papperet vi får; Det står inge
n adress inget förutom namnet på affären :(
Så i början kommer d
et nog bli riktigt svårt hjälper ju inte så mycket med en gps eftersom man inte vet vilken gata man skall till.
Men men får hoppas jag är snbblär å lär mig vad dom heter.

Så när jag kom hem så tog jag det lugnt somnade på soffan typ 20 min :)
Sen gick jag ut på en pro
menad :) Var ute ungefär en timme :) Gick ner mot stan å passade på att ta lite kort :) Är riktigt fint nere i stan :)
Man ser vattnet från nästan alla gato
r där :) så fint :D I morgon skall jag åka hem :)
Måste hämta min bil :)
Ska bli riktigt skönt att ha den här sen :) så man kan åka dit man vill å tar sig till jobbet å hem :) Så direkt efter jobbet blir det att åka hem :)
Sen nästa vecka skall jag vara med kai tror han hette så :) Han kör isbilen så det ska bli kul att få gå med han :) Men den veckan är dte
ju bara måndag-onsdag fö sedan är det påsk å ledigt :) JAg vart bjuden på fest igen :) på skärtorsdagen :)
KUl att han frågade :) Men jag tackad
e nej :)
Vill åka hem till Fredda då :
)

Här kommer lite bilder också :D

Här Robban har du norska Nav. Arbetsförmedlingen.
hehe var bara tvungen att ta kort på den.


Fint att man ser vattnet när man är ute i stan :)


Lite av en gågata i stan


mot vattnet igen :)




Tycker det är fint redan nu, undar hur det blir till sommaren då :)



Båt platser :)










0 kommentarer:

Skicka en kommentar