BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 31 mars 2009

Tisdag Kl16:49

Hejsan, NU har jag kommit hem å har hunnit käka lite :)
Jag var hemma vid 16 i dag å började 7:30.
I dag har jag varit med en säljare, Hans jobb är att åka runt till butiker å kolla frysarna å kolla ved det är som skall beställas å sedan kolla så priser stämmer å datum, lägga glassen rätt i frysarna, dom ska ligga på olika sätt i olika butiker :) å sådana saker, Efter varje besök i affärer skall man skicka in orden via en hand terminal så dom på lagret får den på en gång och kan plocka i hopp orden, så vi kan köra ut den sen :)
Jag kommer ju inte vara säljare men jag har varit med han för att jag lättare skall lära mig att hitta i Hamar.
Så jag tycker att jag redan nu har lärt mig att hitta mera, vet ungefär vart i Hamar olika köpcenter är å endel affärer å allt sånt :)
Har varit roligt i dag, men vart så trött vid 11 hehe men kvicknade till efter lite kaffe :)
Var ungefär 20 besök i dag :) så man hinner med mycket på en dag.

ska försöka att ta lite kort :) tog några kort i dag men inte så fina hehe

Får se vad man ska hitta på i kväll :)



Lite av utsikten över båthamnen :) stan är på vänster sida :) syns inte så bra. riktigt fint men ska ta ett finare kort när jag kan nästa gång :)



Här är jag :D


Min goda oboy men grädde :D



Kramas






0 kommentarer:

Skicka en kommentar