BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 28 mars 2009

Lördag KL 03:25

Hejsan :)
I dag var körde min sambo mig till Hamar i norge. Riktigt snällt av han att köra mig då inte min bil fungerar. Så vi var nog i Hamar vid 14-15 tiden i dag.
Så när vi kom hit så packade vi ur bilen å fredda grejade å sätta upp min dator :) Men internet fick jag hjälp med av chefen då han hade lösenord på det :)
Men när han hade gått så gick det kanske 2 min så var det borta :( men nu verkar det som om det fungerar igen :) så jag hoper det höll sig så :)

Efter jag laggt in alla saker i mitt rum så åkte vi dit jag skall jobba å sen vidare till stället där nils petter skulle bo. Var riktigt fint.
Men mitt rum å där jag bor är också väldigt fint :) får ta te å lägge ut bilder te möran.
Så det var kul. är alldelse ny renoverat med golvvärme å sånt :) å stort badrum .)
Sen när vi hade lastat utmina saker ur bilen så åkte fredda hem :/
MEn jag började försöka packa upp allt å just när jag var klar ringde min mobil, det var Nils petter som undarde om jag ville med ut i kväll han skulle med någon polare till några polare :)
så jag hängde på så jag hoppade in i duschen å gjorde mig i ordning å vart hämtad sen drog vi hem till nils sen viader till hans polare :)
Var kul att kmm aut lite på en gång å få träffa nutt folk :)
sen vart detatt dra sig vidare te krogen hehe :)
Men nu är jag hemma:)
Jag hitatde faktisgt hem själv från krogen :) var inte så långt att gå från stan å hit :) som tur var :)
Men dte var riktigt kallt ute :/

nu är det dags att sova :)
ska läggaut liet kort i möra :)
jo var en polare till pär som undare om jag ville vara med å spela med damlaget innebandy :) (han var tränare)
det var riktigt kul, men dom har träning nu på fredag å då åker jag nog hem :) :( men kanske kan vara med nästa gång :)

nu är det dags te å sove :)
Natti:D


0 kommentarer:

Skicka en kommentar