BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 27 mars 2009

Fredag Kl 22:15

I går var vi i Deje å grejade med min bi, Böt motorfästet och det gick väldigt bra :)
Men sedan när vi åkte därifrån märkte vi att den läckte servo olja :/
det var ett litet hål i röret så servo oljan bara sprutade ut :(
Så lyckan var kort :/ Så nu står bilen i deje på verkstaden,
Typiskt jag som skall åka i morgon :(
Men tur jag har en snäll karl som kör mig till Norge :)

Så i dag har jag packat å handlat det mesta jag behöver har lånat svärfars skoda Vartill grums för att få paparet på skrivet så jag får pengar, sen var jag in på ÖoB å handlade scahpoo å balmsam å sådana saker :) Sen stannade jag till på willys å köpte det sista :)

Men var en del jag glömde så det blir att stanna till i morgon vid ica maxi å handla det sista :)

Nyss kom vi hem. vi vartilll Deje en sväng å lånade en kylbag av svärförälldrarna :) Lånade äbven en stor väska, å tog med en tom kartång :)
Så nu skall jag packa det sista å sedan ta ett varmt bad innan jag kojsar :)

Jo köpte ett trådlöst nätverkskort i dag :) Kom på att dte är bara trådlöst där jag ska bo å had eju ientd te på denna datorn :)
Så dte var turjag kom på det nu så jag inte satt där i norge utan internet hehe :)
det hade varit katastrof hehe :)

Så nästa gång jag skriver sitter jag i mitt lilla rum i hamar på 16 Kwadrat hehe :)
Ne måste packa det sista :)
Men datorn packar jag nog ner i morgon bitti hihi :D



0 kommentarer:

Skicka en kommentar