BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 17 mars 2009

Tisdag Kl 15:39

Hejsan

I dag har jag storstädat, har öppnat å vädrat ur lgh och slängt ut alla mattor :) Passade även om att damsuga å snygga till på balkongen, nu hopas jag inte det kommer mer snö så :)
Skönt att få det gjort innan jag flyttar. Tror inte fredda kommer att göra så mycket mer än att damsuga hehe. Men det märks.

I dag har mitt förarkort kommit som jag har i färdskrivaren i Lastbilen.
Så jag tog cykeln till posten å hämtade ut det, hehe ser så rolig ut på det kortet hehe fast dte är ju samma som te körkortet: Men ovant att se mig utan glasögonen.



Nu håller jag på att laga mat. Blir Grytbitar å potatis, Men nu håller köttet på att koka så det sköter sig bra där inne i köket.
I kväll är det träning också, Det ska bli kul, skönt att röra på sig lite :)

Så det händer inet så mycket mera i dag, Men jag har hunit med mycket käns det som :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar