BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 18 mars 2009

Onsdag Kl 22:50

I dag Har jag haft besök av Mamma, Ulf, Veronika, Kenneth, Tord och Robert.
Jag gjorde tårta att bjuda på måste ju fira att jag är klar med kortet :)
Syrran tyckte jag skulle skriva Diplom-is på den så det gjorde jag. Var kul att så många kunde komma :)




Sen var jag med mamma å ulf å bowlade, I dag gick det riktigt bra, slog mitt bästa så nu har jag 160 som bästa serie. Så det var kul.

I morgon skall jag och Nils-Petter åka till Hamar. Vi ska kolla vart vi skall jobba å bo å sånt.
Sen skall vi fixa D nummer å skattekort å sådana saker. Skönt att få det gjort :D
Ska bli kul att se hur det ser ut, å kolla vad som finns att göra där :) hihi
kommer säkert att ta några kort som jag lägger ut i möra :)

Kram kram


0 kommentarer:

Skicka en kommentar