BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 10 mars 2009

Tisdag Kl 16:06

Dagarna springer i väg. Men skönt det med så det snart blir vår å sommar.
I dag har jag skickat in lappen om ansökan om Förarkort,
Betalade även den i dag 650 kr :(

Dom behandlar inte ärendet förens man har betalat,
Sen kan det ta ca 2 veckor så det är dags att få det gjort.
Hoppas bara att jag klarar upp körningen nu :)

Börjar bli pressad, vågar inte ens tänka på vad jobbigt det blir om jag inte skulle hinna bli klar med kortet innan den 30 mars :/
Men vi är 5 st som inte är klara ännu av 8 :)
ena killen har bara säkerhetskontrollen att göra om.
Känns faktiskt lite skönt att det inte bara är jag som inte klarade den första gången. Men hoppas verkligen jag klarar den nu.

Skall ta ett ryck sen å läsa funktions beskrivningen igen.
Har inte läst den sen den 25 feb hehe :) så det är dags nu :)
Vore inte kul om jag kuggade upp körningen för att jag inte kan beskriva systemen.






0 kommentarer:

Skicka en kommentar