BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 16 mars 2009

Måndag Kl 16:16

I lördags var vi i Deje/Forshaga och grejade med min bil.
Riktigt snällt av Tord att hjälpa oss/mig :)
Var ju endel som skulle fixas, avgassystemet, (laga) katalysatorn. Parkeringsbromsen och byta en styrled.
Så det tog ett tag.
Men I dag besiktade jag bilen å den gick igenom.

Så nu går det ett år till.

Sen efter jag hade besiktat bilen så har jag varit hos Tandläkaren :)
urs gillar inte det. Men skönt när man har varit där.

Men jag har nyss bytt tandläkare så jag är i Haga i stan. Där är dom riktigt bra, är glad att jag har bytt till dom. I dag vart det att laga nått hål i så nu sitter jag här å är helt bedövad på min högra sida hehe. Väntar på att bedövningen ska släppa.

Sen har jag varit och hämtat ut mitt nya körkort. Tycker det ser ut som ett falskt körkort haha tycker det ser riktigt illa ut :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar