BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 26 mars 2009

Torsdag Kl 13:15

Hejsan jag håller på att packar för fullt :) Vart att rensa lådan med underkläder med shit vad mycket jag har slängt vart en hel påse med kläder :) hehe borde nog rensa lite oftare :)
Undrar om jag tar med för mycket kläder :s
Men har tagit med 6-7 tröjor å typ 5 par byxor 7 linnen lakan påslakan handukar å sådana saker :)
jag kan ju inte tvätta halva maskiner hela tiden, men kommer nog bli att jag tar med mera om jag ser att det får plats i klädskåpet därborta hehe, Men har packat ner 2 st lakan å påslakan å sånt så har jag å byta med :)

Ändå är väskan full fast jag inte har lagt i tröjorna å byxorna dom tänkte jag ha på galgarna i bilen hehe :)
Måste se om jag kan låna någon bra väska att packa i av mamma :)
Är ju mycket annat som ska med som tvättmedel å schampo lite mat å masssasådana saker :)


Senare i dag ska vi til deje/forshaga å grej amed min bil :)
Vi skall byta motorfäste i min bil då det är helt av på vänster sida :(
Hoppas bara det går smidigt å att inget annat går sönder måste ju ha bilen på lördag då jag åker :)

Tiden har gått så fort riktigt fort :) Måste ju njuta av kvällarna med fredda nu :)


nu ska jag fortsätta att packa å rensa .) hade

1 kommentarer:

MammaSusan sa...

Du kan ju fara hem så ofta du vill, har du för lite eller för mkt kan du ju lösa de snabbt. Värre för oss som inte kommer hem alls på minst 6mån =)

Skicka en kommentar