BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 23 mars 2009

Måndag kl 14:29

I dag har jag hunnit mycket.
När jag hade vaknat var tvättmaskinen klar satte på den innan jag gick å lade mig å satte den på fördröjning på 8 timmar :) Det var smidigt.
Sen åkte jag ner till stan, Var in till Nordea för att höja mitt startlån, men blev att jag tog ett nytt lån å löste det gamla lånet, gick riktigt fort å smidigt. Räntan var nere på 4 % så den var riktigt låg nu :)
Skönt eftersom det är mycket extra kostnader nu när jag skall bo i Norge så det är bra att ha en slant att ta ifrån :)

Sen gick jag på stan å köpte en ny Bh hittade en som satt jätte skönt.:)
Sen köpte jag lite nysa snoddar å hårband å sådant :) Sen vart det en tur till bergvik för att handla lite mat å sånt :)
Kom även på att jag måste hämta ut medicinen så jag hade tur at det var på e resept så det gick också väldigt smidigt :) KÖpte en annan näspray med som mn inte blir beroende av :) den kan man även advända dagligen om man behöver, så dte känns bra då jag inte går utan en näspray.

skall se om jag kan få ut lite kort ur telen, gick inet fröut :/ Men hoppas dte går u :)
Sen blir dte dags att fixa kläk blir fisk å potatis å remulnadsås i dag :)
Sen blir dte nog att kik apå tven å slöa :)


Historier :)

Killen låg i sängen och trevade efter tjejen, i hopp om att få något.
- Nej, inte ikväll sa tjejen. Jag ska till gynekologen imorgon bitti och vill vara någorlunda fräsch.
Sedan blev det tyst, efter en stund igen så tittar killen på tjejen och och säger:
- Ska du till tandläkaren också?


"Ja, det är ju bra att den nya datamaskinen ersätter åtta man," sa fröken Karlsson i kassan, "men det blir ju inte riktigt samma fart på personalfesterna!"


Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckade syfte.
På morgonen dagen därpå sa alkolisten då han kom ut i köket:
"Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste..."

Det var en gurka, en ketchupflaska och en snopp som tävlade om vem som hade det värst. Gurkan sa att han helt klart hade det värst:
- Först sliter de med knivar av mig mitt skinn, sen slizar de upp mig i skivor och sen måste jag ner i en rykande het soppa.
Ketchupflaskan tycket såklart att han hade det värst:
- Först skakar de ut mitt innanmäte och sen är det papperskorgen som väntar!
Men snoppen skakade på sitt ollon och sa:
- Äsch, det är väl ingenting jämfört med mina uppgifter! Först väcker de en mitt i natten, drar en påse över huvudet och skakar en upp och ned tills jag spyr!








0 kommentarer:

Skicka en kommentar