BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 24 mars 2009

Tisdag Kl 14:00

I dag vaknade jag 10 å sprätte upp å började små plocka hemma.
Sen satte jag mig här å började rensa mina hårdiskar å flytta filmerna å allt annat :)
Så nu håller jag på att bränner ut massa spel så jag skall få mera plats.
Fick en hårdisk av fredda nyligen men även den är full :(
har ca 650 gig men hade inte mycket ledigt :/
Men hoppas jag får mera plats när jag är klar :)
Har börjat skriva en pack lista nu :) massa saker som är bra att ha som jag inte får glömma som pinsett, nål å tråd, tandpetare topps å massa annat som man inte tänker på :)
Ska åka å handla någon dag också, billigare att handla allt här än i Norge.
Behöver ju tvättmedel, skölj medel, mat å allt sådant :)


Tiden går så fort, riktigt fort :/ Men bra på ett sätt det också :)

På torsdag skall vi nog fixa med bilen, Eller Tord fredda :)
Vi upptäckte ju att motorfästet på vänster sida var helt av :S
fast dom såg inte det på besiktningen konstigt nog, så det var ju tur att ferdda såg det när vi grejjade med katalysatorn. Men i alla fall så har vi fixat ett nytt/ begagnat motorfäste så jag hoppas det inte blir allt för krångligt att byta det. Måste ju ha bilen på lördag då jag drar till Norge :)



Någon som har tips på nått mer som är bra att ha med?


0 kommentarer:

Skicka en kommentar