BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 30 mars 2009

Måndag Kl 18:59

Oj somnade till i soffan :)
Men tror inte jag sov så länge hoppas jag :)
I dag började jag kl 10 :) Var att gå igenom arbets kontraktet igen å skriva på ett nytt :)
lönen var redan höjd med några kroner i timme :)
Sen fick jag arbetskläder :) var 2 st vanliga t shirtar sen två pike t-shirtar å en tröja å en jacka :)
Sen vart det rundtur inne i frysen på lagret å sånt :) fick även se vart alla saker stod på lagret å sådana grejer.
Sen fick jag å nipppe sätta upp en Dator som står på kontoret inne på lagret den datorn är till för oss så vi kan surfa å sånt om vi vill :)
Så det var ju bra, men jag har ju min dator med mig :)
Jo vi fick mobil med så vi kan ringa till varandra gartis, sen har vi 150 kr att ringa för :)
Så det var ju skit bra kostar mycket att ringa nu :)
Sen fick vi hämmta ut en termos kopp på statiol, så den har jag varit å hämmtat ut :)

I morgon kl 7:30 ska vi börja då skall jag gå med stien erik en norsk som jobbar som säljare, det kommer inet jag att göra senare men jag skall gå brdevid han för att jag skall läa mig att hitta lättare :)
Så jag hoppas dte kommer att gå bra i morgon :)
då blir det heldag :)





0 kommentarer:

Skicka en kommentar