BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 2 mars 2009

Måndag kl 19:14

I dag hade jag tid hos min tandläkare men telen ringde vid 7:30 å dom var hon sjuk så min tid vart ändrad, Men fick en ny tid innan jag drar till Norge i alla fall.
I dag har jag mesta dels varit inne :) Men vågade mig ut i snövädret å tog en promenad till affären.

Fredda ska snart på innebandy träning, Men jag stannar hemma i dag å kikar på tven å slappar.
Jag har ju min träning i möra :) Men vet inte om jag kan åka dit, Känner inte för att ta bussen :( hehe Så vi får se vad jag gör.

I dag har syrran sista hembesöket :) Hoppas allt går bra =) Hon har inte hört av sig ännu men gör väl det när hon har tid.
Ska bli kul så kul att dom ska utöka sin familj :) Vore kul om dom fick 2 barn nu :)
Så dom har 3 med astrid :)


Rolig Historia :)

En man sitter hemma och kollar på ishockey-VM när hans fru frågar:


-Kan du fixa lampan i hallen?
Han tittar snett på henne och säger:
-Ser jag ut som en elektriker?
-Men kan du fixa kylskåpsdörren då?
-Ser jag ut som en kylmontör?
-Jaha, men du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren?
Då säger mannen:
-Jag är ingen snickare heller och fixar inga trappsteg! Ser det ut som att det står Järnia i pannan på mig? Jag har fått nog, jag går ner till puben.

Han går till puben och dricker i några timmar, men börjar få dåligt samvete och bestämmer sig för att gå hem och laga de trasiga sakerna.
När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat och att lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdörren är hel.

-Älskling hur har det gått till?
-Tja, efter du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite.
Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel. Och jag sa som det var.
Han erbjöd sig fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.
-Så vad valde du?
-Men hallååå... Ser jag ut som en konditor eller?!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar