BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 1 mars 2009

Söndag KL 20:26

Då var denna helgen över snart då.
Helgerna går riktigt fort :(
Nu håller jag på med att krångla å installerar min teles program till datorn :)
Men går inte som jag vill :( Men men är snart klar=)
I dag har Tord varit här å kikat på min bil.
Är ena katalysatorn som är trasig har lossnat två bitar ur den som hade fastnat i den bakre katalysatorn (har dubbel) Så nu vet vi i alla fall felet på den:)
Skall byta avgasystem å katalysator. Inte så kul men måste ju det så hehe.
Så vi skall köra den till deje så som den är nu hehe låter som en folkrace bil nu.
Men skall till deje för där har vi så vi kan vara inne i garage å sen gå under bilen :)

I går var vi hemma hos Robban vart bjudna på mat :)
Han hade gjort kyckling gryta :) var riktigt gött =)
Fick även Dooleys glas av han :)


I morgon skall jag till tandläkaren å laga hål : urs tycke det är otäckt men tur det finns bedövning :) Måste ta bussen dit å hem så ovant att åka buss hehe ska bli skönt sen när bilen är fixad igen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar