BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 19 maj 2009

Tisdag Kl 21:57

I dag har jag jobbat 13 timmar så timmarna bara ökar :)
Har redan jobbat 130 timmar denna månaden (förra vart det 140)
I dag var jag vid Lillehammer å levererade till olympiad parken. Vid hopp backen.
Var så jäkla fint där uppe så jag tog lite kort =)
I möra kommer min Älskling =)
Men jag ska köra själv i möra i Elverum å Hamar så jag tror det kan ta lite tid har 15 kunder så jag skall börja vid 6 i möra så det inte blir så sent :)

Här kommer lite kort också :)

Så fint var det längst uppe




Här "nere" var det upp fyllning av 2 diskar allra längst upp var det en disk som skulle fyllas upp.


Riktigt hög backe.



Trångt?? ne då bara så man måste backa sista biten, går inte att vända där uppe hehe




0 kommentarer:

Skicka en kommentar