BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 8 maj 2009

Fredag kl 20:00

Gud vad skönt med helg :)
Har varit en Lååång vecka vart 58 timmar denna veckan, heltid är 37,5 så det är 15,5 timmars övertid, Och det är ju inte änns sommar ännu blir ju mer jobb när dte blir finare väder å butikerna säljer mera :)

Får ju snart min första lön ska bli spännande att se vad det blir :)

Denna helgen är jag kvar och nästa helg också då är det ju Norges nationaldag dag :) Den får man ju inte missa. Helgen efter är jag nog också kvar om inte jag åker till Mormor & Morfor mamma å Uffe ska dit då.
Men Fredda pratade på att han skulle komma då :) så vi får väl se :) ferdda skulle nog komma onsdag- fredag så då kan jag åka till mormor över helgen om jag vill så då hinner jag med båda :)

Fundera på om jag ska till "svenske" huset eller rom jag ska vara hemma :)
Är så trött hehe så skönt att sätta sig i soffan å kolla på tven :)
ska kika på talang så får jag se sen om jag kanske åka bort en vända till dom :)


Mamma och uffe :)


Kyl bagarna jag köpte för att ta med mat från Sverige hit :)
Billigare så :)


Lunch rummet :)


Lunch rummet på jobbet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar