BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 16 maj 2009

Lördag Kl 1:05



Hejsan
jag har varit dålig på att skriva denna veckan men har haft mycket att göra på jobbet så jag har börjat tidigt å slutat sent,
Så ag har inte orkat att skriva :(

I dag har jag också jobbat, körde försäljning direkt från bilen :)
Så det har varit lugnt hade 7 st kunder jag och Jhon så det gick bra :)
kändes inte riktigt som vi jobbade för vi satte å pratade å hade roligt som vi brukar ha när vi umgås :)
Hade inte varit så kul att jobbat med ",,,,,,," men men så är det.

I dag efter jobbet frågade Rune på jobbet om jag kunde följa med han så han kunde lämmna sin bil hemma å han kunde få åka med till Hamar så det gjorde jag, han bodde 1,5 mil utanför så det var inte så långt.
Fick 200 norska för det :) så det var snällt :)

Sen åkte jag hem å tömde tvättmaskinen å sen tillbaka te "svensk huset" där satte vi å kollade på melodifestivalen, var kul var jag Malin å Nippes tjej kompis Madelen som ville se det :)Så dom andar hade inget val mer än att kolla dom med .
Norge vann ju allt så det var lite kul. Men nu kommer dom bara att skryta med det hela tiden :( Men den låten var faktiskt bra synd bara att inte svenska låten fick mera poäng :(

snart dags att kojsa
I möra ska jag sova sen är det dags för jobb igen.
Har jobbat över 100 timmar redan denna månaden så det är mycket.
Jo i fredags fick jag å Svend mat på en grill. vi vart bjudna på hamburgar tallrik fö ratt jag hittade hans nycklar han som ägde grillen :)
Så vi käkade sen fyllde vi upp hans frys disk :) det var näst sista kunden men var en bra bit utanför Hamar tror det är 10-15 mil från Hamar jobbade 6-20 den dagen.. JO Nippe ringde mig och berättade att han tog fel stämpel kort å råkade stämpla ut mig i stället :( så jag fick fylla i ett papper som ska till kontoret så jag får betalt för alla timmar den dagen vart ju endel :)



ska strax kojsa :)
Natti

1 kommentarer:

MammaSusan sa...

Kul + ovant & se dig arbetsklädd =), påminde om en väktaruniform innan jag förstorade upp kortet....OJ vad lik F din arbetskamrat var!

Kika in i min blogg & lämna ett spår vi satte upp staketet i fredags

Kramis

Skicka en kommentar